Justícia amb perspectiva de gènere. Inauguració del curs 2018-2019 a la Facultat de Dret

El divendres 26 d’octubre tindrà lloc a l’Aula Magna de la Facultat de Dret de la UAB la inauguració del curs acadèmic 2018-2019.

Malgrat l’activitat lectiva d’enguany va començar al setembre, la presentació del curs és un acte celebrat any rere any i serveix per donar la benvinguda a tot el personal relacionat amb la Facultat i donar per estrenat l’any acadèmic. Aquest any l’acte girarà entorna la temàtica de la perspectiva de gènere dins del món de la justícia.

L’acte, que començarà a les 12 hores, comptarà amb la presentació de la degana de la Facultat, Esther Zapater. Per altra banda, la Magistrada Lucía Avilés pronunciarà la lliçó inaugural amb el títol “Feminismo y Derecho: La (R)Evolución de la Justicia”. Avilés és coneguda per les seves aparicions televisives i en premsa. A més, és sòcia fundadora i vocal de l’Asociación de Mujeres Juezas de España (AJME), una entitat fundada el 2015 que pretén informar, conscienciar i sensibilitzar a la ciutadania i als jutges i jutgesses de la defensa dels drets humans, en especial els de la dona.

La inscripció s’ha de formalitzar mediant FORMULARI i l’assistència serà lliure fins a completar l’aforament de la sala.

Lucía Avilés, jutge i membre de la AMJE / Foto: Marta Jara.