Dia Internacional de les Dones Treballadores 2019

El dijous 7 de març, a les 12 h, s’ha celebrat un acte institucional amb motiu del Dia Internacional de les Dones Treballadores a la sala d’actes del Rectorat, que ha reconegut la figura de Maria Jesús Espuny, professora emèrita del Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques i Directora del Centre d’Estudis de Recerca.

Com cada any, la Universitat Autònoma de Barcelona ha organitzat un acte institucional amb motiu del Dia Internacional de les Dones Treballadores, en compliment de la mesura que conté el Pla d’acció per a la igualtat entre dones i homes, d’organitzar un acte institucional amb motiu del Dia de les Dones Treballadores, que inclogui un acte de reconeixement a la persona, el departament o el centre de l’àmbit de la UAB que s’hagi distingit per la defensa dels drets de les dones.

Enguany s’ha reconegut la trajectòria de Maria Jesús Espuny, professora emèrita del Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques i Directora del Centre d’Estudis de Recerca Dones i Drets (CEDD). Espuny es va doctorar a la UAB i actualment és la coordinadora de la xarxa alumni de Relacions Laborals. Ha estat vicedegana de la Facultat de Dret de la UAB i coordinadora del grau d’Estudis de Relacions Laborals i del doble grau de Relacions Laborals i Dret. L’any 2016 va rebre la distinció Jaume Vicens Vives a la Qualitat Docent per la seva llarga trajectòria i pel disseny de metodologies avançades adaptades al context socioeconòmic de l’entorn, especialment en l’àmbit de les Relacions Laborals. També és co-autora de la publicació La docencia del derecho con perspectiva de género, pionera a l’estat espanyol.

Més informació

Maria Jesús Espuny rep un homenatge en l’acte institucional del Dia Internacional de les Dones Treballadores