Dona immigrant i drets

Recull de les ponències presentades a les jornades sobre la Dona immigrant i Drets, celebrades a la Facultat de Dret de la UAB.

La Facultat de Dret de la Universitat Autònoma de Barcelona ha consolidatla celebració anual del dia de la dona. El curs 2003-2004 es van organitzar unes jornades plantejades sobre la base d’un aspecte concret d’especial importància pels juristes, però també per a la societat en general: la situació de la dona immigrant. La societat multicultural presenta al nostre entorn una problemàtica específica que afecta molt especialmente a la dona immigrant. La qüestió que cal plantejar-se consisteix en valorar fins a quin punt el nostre sistema jurídic disposa dels instruments adients per protegir els seus drets més elementals.